بتسدا واقعاً به استارفیلد افتخار میکرد اما بازخورد آن را شنید و میخواهد برای مدت طولانی از بازی پشتیبانی کند.
حدود یک سال پیش، استودیو بازی Bethesda بهترین عرضه خود را با Starfield جشن گرفت، اگرچه این تا حدودی به این دلیل بود که بازی نقش آفرینی اکشن علمی-تخیلی اولین عنوان بزرگ Bethesda بود که بلافاصله در Game Pass عرضه شد. Starfield بررسیهای عالی و به عملکرد خوب از نظر تعداد بازیکنان ادامه میدهد، اگرچه شاید بازی آنطور که بتسدا میخواست در بین جامعه طنین انداز نشد.
اکنون، تنها چند هفته تا راه اندازی اولین نسخه باقی مانده است، تیم لمب، تهیه کننده خلاق اصلی Starfield
ما واقعاً به استارفیلد افتخار میکردیم. این یک نسخه عالی برای ما بود. ما به جامعه گوش می دهیم، بازخوردها را می شنویم. توجیهی برای آن وجود دارد اما برای ما، ما سرسخت ترین منتقد خود هستیم. بنابراین، ما می شنویم که جامعه چه می گوید، ما به آنچه علاقه مندیم نگاه می کنیم، و برنامه هایی برای آینده داریم. ما سال گذشته از زمان انتشار را گذراندهایم تا هر چند هفته یک بار کیفیت زندگی را بهروزرسانی کنیم. و سپس، در پایان سال، REV-8 و Shattered Space را دریافت می کنیم. بنابراین هیجان انگیز است. این یک تأثیر بزرگ و یک تغییر بزرگ در بازی است.
ما قصد داریم برای مدت طولانی از بازیهای خود پشتیبانی کنیم، بنابراین همیشه ایدههایی در سطوح مختلف کامل داریم، اما همیشه روی چیزی کار میکنیم. نمیخواهم بیش از حد قول بدهم، اما امسال بهروزرسانیهای زیادی را پشت سر هم انجام دادیم. بنابراین، من آماده صحبت در مورد برنامه های آینده نیستم، اما چیزهایی وجود دارد که در راه است. ما می خواهیم برای مدت طولانی به حمایت از استارفیلد ادامه دهیم، و امیدوارم بتوانیم همان لذتی را که من با Shattered Space و REV-8 می بینم، به ارمغان بیاوریم.
REV-8 اولین وسیله نقلیه زمینی بازی است که با بهروزرسانی اعلام شد و در جریان افتتاحیه شب زنده گیمزکام منتشر شد. در رابطه با Shattered Space، این الحاقیه قرار است در 30 سپتامبر راه اندازی شود، افزودن مکانیک های جدید به Starfield و همچنین تعداد زیادی محتوای متراکم که عمدتاً در یک سیاره تنظیم شده است.